tirsdag 3. mars 2009

Ny lampe

Må bare legge ut et et lite bilde av den kjempe fine lampen jeg fikk av kjæresten min forrige uke.
Den henger nå i gangen som skal pusses opp, derfor kun et lite bilde denne gangen.
Gangen vår er gammel og slitt og skal få nye gipsplater og tapet. Tror de pusset opp her på 40-50 tallet. Etter det har det vært lagt på strie og malt... Ikke super fint akkurat. Men det fungerer. Vi skal ha bryllup før vi pusser opp noe mer nå.

Han er god, kjæresten min :-)


Bryllupet!
Diskusjonen og planleggingen går sin gang, det tar tid, men det er koselige ting nå. Musikken er valgt til kirken og utseende på invitasjonene er bestemt. Nå er det bare det monogrammet igjen. Vi står nå og velger mellom to-tre stykker. Ikke lett det der. Det blir fint uansett hvilken det blir.
Vi må vel begynne å tenke på å sende ut invitasjonene snart, det er jo tre mnd igjen nå. Jeg skal vel snart ha prøveoppsett på haret også, det gleder jeg meg skikkelig til. Det er så gøy å bli dullet med sånn.

Jaja så går nå dagan!

Ha en strålende dag der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...