lørdag 30. mai 2009

Så kom sommeren!

For et nydelig vær har vi har!
Nå er det en god stund siden jeg sist jeg fikk blogget og det er fordi det har skjedd så mye rundt meg disse siste ukene. Været har vært helt fantastisk og fjorden har kokt med båter og badegjester.




Bryllupet nærmer seg med stormskritt, bare 3 dager igjen nå, og i den forbindelse er det ganske mange småting som må på plass. Dagene og timene går. Så har vi fått besøk av svigermor, hun er en super dame som det bare er en glede å ha på besøk.



Jeg fikk et fantastisk morsomt utdrikningslag, med de beste og herligste jenter dere kan tenke dere :-) Jeg skal ikke fortelle om alt vi gjorde her, men i korte trekk, så var vi russ igjen, spilte håndball mot piker 9, og på danse/teese dance kurs. Det tok helt av!



Så hadde jeg bursdag og feiret det med grilling i hagen og storinnrykk av venner i to dager. Det var så koselig. Vi grillet en hel ribbe og det må jeg bare anbefale alle å gjøre! Vi hadde en mager ribbe igjen fra julen og jeg ville så gjerne bruke den til noe så da ble det et grillprosjekt. Faren min har lært meg å grille med inndirekte varme og det fungerte helt supert. Svoren ble tom sprø!

Nå skal vi straks reise til Sverige for å kjøpe inn noen småting til nachspielet og for å få oss en tur. Svigermor har ikke vært på "harrytur" før, så da syntes jeg det var på tide.

I går tente jeg lys for min fetter som døde 02.06.08. Et år går så fort og jeg kan ikke fatte at det er så lenge siden allerede. Jeg tenker på deg hver dag.

Ha en fin dag i solen og nyt været som bare fortsetter og fortsetter :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...