tirsdag 18. august 2009

Høst og høstaktiviteter!

I høst skal jeg:
  • Lage album
  • Hekle ferdig teppet
  • Sy flere nye puter
  • Bruke opp noe av stoffrestene mine
  • Pusse opp gangen
  • Gjøre ferdig kjøkkenbenken
  • og se om det er mulig å fikse opp noe på kjøkkenet. (Det ser bare ikke ut)
Men før jeg gjør noe som helst av det skal jeg skrive takkekortene våre( det burde vel kjærsta mi være med på også) og melde meg på dansekurs.

Sjekk ut dansestudioet her
teksten er sakset fra Studio StepUp sine sider.

Tease Dance GK 1 Dette er en time hvor koreografien ikke står i fokus. Du lærer å bevege deg på en sensuell måte, blir smidigere og etterhvert lærer du det grunnleggende i denne superhotte treningsformen “alle” i USA har slengt seg på. Meget bra time for deg som aldri har danset, men gjerne vil lære. Uhøytidelig og gøy! 20 års grense.

Tease Dance GK 2 Samme som over men her går vi sakte, men sikkert over på Pole. Dette er en stang som man danser på og rundt- Vi ønsker å tenke like mye på den fysiske gevinsten med dette som med den visuelle. Dette er en treningsform du strammer opp alle muskler i kroppen, særlig mage og rygg. Alle som deltar på dette kurset må ha gått GK 1 først. 20 års grense.

Jeg gleder meg som et barn og må kanskje fortelle at jeg og 14 venninner prøvde ut dette tidligere i år i utdrikningslaget mitt. Vi var støle i flere dager. Dessuten var det kjempe gøy!

Dette kan jeg anbefale til alle.



Det er heldigvis ikke høst riktig enda så noen av tingene kan jeg utsette litt til... :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...