onsdag 26. august 2009

Litt nærmere høsten!

Høsten nærmer seg og jeg kan stryke to ting av listen min.
Skrive takkekort, tror det ble ca 110 stykker og melde meg på dansekurs.
Kurset begynner i morgen og takkekortene blir forhåpentligvis også sendt ut i morgen.

Må si at jeg har vært ganske travel i det siste, det å bytte navn er ikke gjort i en fei. Neida alt må jo byttes ut, pass, førerkort, bankkort og annen legetimasjon. Det tar tid da det alltid er kø på disse stedene man kan få ordnet med slike ting. Men nå er det altså jort.

Vi har også hodene våre litt andre steder om dagen her i huset, for vi reiser til India om 2 uker. Det er ikke bare bare å pakke kofferten å reise dit, man må ha vaksiner, (kjennes ut som jeg har fått to slag i armene) og visum. Vi prøvde oss på ambassaden i dag, men det kunne vi bare glemme da innlevering av søknader kun er på formiddagen og utlevering av visum, på ettermiddagen... Så da må jeg inn til byen i morgen tidlig å stille i kø og håpe at jeg rekker det før formiddagen er over. Det virket som et litt tungrodd system kan man si. Men det får vi ikke gjort så mye med. Jeg tar med en bok.

Dette ble et bildeløst innlegg, men bilder kommer senere i andre innlegg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...