tirsdag 27. oktober 2009

I gang igjen!


Endelig har jeg fått blogge- og skaperlysten tilbake. Det kom som kastet på meg igår og det er et tydelig tegn på at formen stiger og kreativiteten kommer sakte men sikkert tilbake. Jeg har vært helt blank de siste måndene og ikke hatt hverken ork eller overskudd til å lage noe som helst. Men se nå:



Dette er duftposer jeg sydde i går, fyllt med deilig lavendel lukt









Denne ble pyntet med et glasshjerte fra Steninge slott, og blonder i toppen.



Jeg har fått noen kjempe fine nåler av min beste venninne og de pynter virkelig opp disse posene.




Så fikk jeg endelig sydd denne puten til stolen min. Det har ligget og gnagd i bakhodet på meg lenge, og nå er det endelig gjort :-) Jeg ble kjempe fornøyd!



Så har jeg laget makramé armbånd. Det med gull er allerede godt brukt, mens det i sølv laget jeg i går. Det er kjempe fort gjort bare man setter seg ned.




Håper dere nyter høsten med levende lys og koselige middager, det gjør vi her i huset, selv om vi begge lengter etter sommeren, sol og varme.

2 kommentarer:

  1. Så mye nydelig du lager! <3 Du er utrolig flink og kreativ :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Linda :-) Du har mye fint på hjemmesiden din du også.
    Hilsen Mary

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...