tirsdag 10. november 2009

Oppussing i gangen!

SÅ kjedet vi oss i går kveld og dermed satte vi igang å rive ut alt i gangen... Det vil si; Kjærsta mi rev og jeg vasket. Tydelig gutte- og jente jobb her :-)

Gangen før, det var så forferdelig her og det gikk enda sterkere opp for meg da jeg så på bildene jeg tok før vi satte i gang, derfor får dere bare se noe. Jeg gremmes.

Dere får et inntrykk. Kan dere se hvor liten døren er? Den skal byttes ut med en normal dør. Bak døren er kontoret/gjesterommet vårt.

Og så kom det frem en brun gammel vegg som ligner på panelet som skal opp utenpå. Helt hvordan det skal bli vet vi ikke enda.

Resten av veggene har tømmerstokker som resten av huset. De skal bort og gangen skal bli lys. Så må vi finne en smart løsning til jakker og andre ting vi må ha i gangen. Vi har en hund som har bånd og reflekser og jakker og... ja en hel del. Vi har hansker og sånt. Må bli hver vår skuff eller kurv eller noe. Vi får se.
Er det noen som har gode forslag til hva vi kan finne på? Vi tar i mot alle forslag med takk.


Ha en fin dag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Ann-Margreth Hauglum17. november 2009 kl. 20:18

    Fantastiske vegger Marianne. Håper dere velger å male tømmeret i stedet for å skjule det. Dere som har det så høyt under taket kan jo utnytte høyden. Hva med å sette opp en hylle som har kurver over speilet mot den andre gangen?

    SvarSlett
  2. Nei de veggene skal bort, eller de er borte nå, vi er sånn passe lei av tømmervegger her i huset :-)
    Det blir MDF og tapet. Nå holder vi på å bytte utgangsdør og siden den er ca 100 år gammel må det spesial lages karm så da står ting litt på vent... Men det blir KONGE!
    Jeg har faktisk tenkt på å ha sånne kurver, vi trenger en til hver, h, herman og meg. hihi Måbare finne noen som er fine og jeg leter stadig etter det.

    SvarSlett
  3. De dørene er noe av det flotteste jeg har sett, gleder meg til fortsettelsen, dette kommer til å bli rålekkert!!! Heldig er du som er gift med en handy-hunk :O)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...