onsdag 2. desember 2009

Advent

Siden vi pusser opp har ikke leiligheten fått julevasken sin enda. Det får den heller ikke før vi er ferdige, sp til uken blir det en skikkelig innsats. Dessuten får vi overnattingsgjester neste torsdag og da MÅ det se bra ut her hjemme. Fint å ha en tidsfrist å jobbe mot.
Men jeg har iallefall funnet frem adventstaken, julelysholderene og fått noen juleblomster inn.

Det ser jo litt rart ut med knust rute og møkkete vinduer med julepynt på, men det er bedre likevel... lurer på om de henger litt høyt jeg? Hva syntes dere?



Englen fikk jeg av min oldemor når jeg var liten, jeg er så glad i den og den bringer med seg mange koselige  minner.



Lysestakene fra Georg Jensen er så fine, jeg er kjempe glad i de!



Adventstaken var utsolgt i ukesvis det året jeg skulle ha den, men jeg fikk tak i den tilslutt!








Gleder meg til disse får blomster




Og så er det adventstjernen vår da, den må opp hvert år og jeg er så fornøyd for da går det mot jul!
Kos dere med bakst og andre julejøremål, ikke stress det skal være tid til å kose seg også.


God adventstid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...