lørdag 20. februar 2010

Koselig besøk og min aller første award!

Jeg har hatt koselig beskøk av Linda fra Lindas world of paper siden tirsdag, og hun hadde meg seg to nydelig gaver til meg. Tusen takk Linda.
Ta en tur innom siden hennes, der er det MYE fint :-)

De har så mange fine detaljer

Linda er kjempe flink og lager masse forskjellige kort og andre scrappe ting

Laget med kjærlighet og omtanke <3


Inni disse flotte eskene var det deilige jente ting som hårspenner, armbånd og ansiktsmasker. Og det var også noen søtsaker :-)
Vi har hatt det koselig og sittet oppe langt ut i det små timer og skravlet.
Tusen takk for kjempekoselig besøk!

Jeg har også i dag mottatt min aller første Award av Lokki fra Lev livet lett
TUSEN TUSEN takk Lokki, det setter jeg veldig stor pris på og så må jeg også få takke deg for alle de koselige kommentarene du legger igjen hos meg. Det setter jeg stor pris på.









Kopier awarden til bloggen.
Link til den personen som ga deg awarden.
Fortell 7 fakta om deg selv.
Velg 7 andre du vil sende awarden til.
Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de vet om awarden.

Og her kommer 7 forskjellige fakta om meg:
* Jeg elsker vår og sommer
* Jeg bærer en stor sorg i hjertet mitt
* jeg skal bli mor
* Jeg jobber mot et bestemt mål hvor vi skal bli mer tolerante ovenfor forandringer i samfunnet og ta avgjørelser som også er basert på fakta, ikke bare synsing
* jeg ønsker å komme ut i arbeidslivet igjen
* jeg elsker å være sammen med gode venner og dele de gode opplevelsene
* jeg skal innrede et gammelt rom til noe nytt ;-)

Hvem jeg skal gi awarden videre til skal jeg bestemme meg for i morgen.


Med dette ønsker jeg alle en trivelig lørdags kveld og selv om det ikke ser slik ut akkurat nå, så går det faktisk mot vår! Det er inspirerende å tenke på :-)
Klem fra Mary

3 kommentarer:

  1. Så nydelig gave du har fått!
    Og så flink du er, skal si du fikk dreisen på det fort!
    Nydelige ord om deg, jeg håper alt du ønsker deg vil hende ❥❥❥
    Ønsker deg en fortsatt nydelig kveld!
    Stor klem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Så flotte esker!! Og gratulerer med baby i magen(den har kanskje vært der en stund;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk Lokki, det håper jeg også :-)
    og tusen takk Litefrø

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...