mandag 14. november 2011

I gang?

Jeg holder på med noen rokokko stoler igjen. Det har hopet seg opp og det står akkurat nå 4 stykk og venter på hjelp. Jeg ar derfor vært ute og handlet inn litt forskjellig utstyr, stoff og en stiftepistol til kompressoren. Jeg blir sprø av å stifte for hånd og det gjør at jeg utsetter alt. Jeg er rett og slett ikke sterk nok i hendene og da blir ikke resulatet så bra heller. Så nå.... nå skal det stiftes. 


Jeg har også investert i en bok om møbeltapetsering, menldt meg på kurs og trålet side opp og ned på nettet etter informasjon. Jeg må nemmelig bytte fjærer i to av de og skifte stoppen og det har jeg ikke gjort før så det skal bli interessant. 






Legger ved et bilde av noen tidligere stoler jeg laget, de neste som kommer blir helt anderledes og jeg gleder meg til å begynne på den. Mannen min må bare komme hjem og hjelpe meg å koble opp stiftepistolen. Den passer nemmelig ikke i munnstykkene og da ble det plutselig hans jobb å fortsette med det...  Tror jeg må ut og kjøpe en del til og det blir nok hans jobb... 


Jepp jepp nå skal jeg hente i barnehagen, ha en fin fin kveld så lenge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...