torsdag 15. mars 2012

Møbeltapetserings kurset fortsetter

Kurset går videre og her ser dere hvordan sofaen min ser ut nå




Den begynner å ta form og neste gang skal jeg prøvesitte i den, fylle opp med vatt så jeg får jevnet ut ujevnhetene og trekke den med lerret. Jeg skal også ordne ryggen og fikse den så den er klar til trekking av stoffet. 
Det er nå bestillt og jeg håper så inderlig at det blir så bra som jeg vil. Stoffet er dyrt, men absolutt verdt det syntes jeg. Jeg har også kjøte en stol som skal trekkes i et stoff i samme serien med som likevel er ganske anderledes. Jeg gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet. 
Å sy kanten foran som det er bilde av på det siste bildet er ikke spesiellt lett, men til å være første gangen jeg tar i noe slikt fra bunnen av og gjør disse tingene syntes jeg det blir ganske bra :-D 


Ellers vil jeg avslutte med å anbefale Gines møbelverksted til alle som skal gå på kurs! Hun er en super koselig dame med ekstremt mye kunnskap og kjempe flink til å lære det videre. Jeg gleder meg til det ukentlige kurset og må nok melde meg på fler etterhvert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...