tirsdag 10. mars 2009

Tirsdagskos!

I dag får jeg besøk av to venninner på middag.
Det blir koselig. Jeg skal lage tikka masala med brød og ris. Veldig enkelt, men kjempe godt. Jukser med å kjøpe ferdig saus, den tilsetter jeg litt forskjellige ting, vips- så blir den super. Vet at man egentlig burde ha Nan brød, men tror jeg lager foccacia istedenfor.

Gikk iallefall til innkjøp av en liten blomst til å ha på bordet, den er ganske søt.


Ildtopp heter denne, med fyllte blomster eller noe sånt. Her i huset har vi bare orkideer, men må si jeg begynner å bli litt vel lei av de nå. Derfor er det deilig å hvile øynene på denne, nå gjenstår det bare å se om den overlever her.
Håper jeg får tid til å produsere litt saker og ting igjen. Har noen små planer og ideer i hodet, men tiden har ikke strukket til de siste dagene.

Holder på med bryllup fremdeles. JA det tar tid!!!
Er ferdig med monogrammet nå. Fargene er valgt og skal prøve å få sendt det avsted til trykken i morgen. Da kan jeg puste lettet ut i en periode.
Nå må jeg bare brune meg litt og så er det testing av hårfrisyrer meg enny omgang i sminken. Det gleder jeg meg sinnsykt til. I love dulling, særlig med hår og sånt :-)

Nå må jeg stikke ut en tur, så er det intensiv rydding, matlaging og så KOS!

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...