søndag 26. april 2009

I lillesand!

Nå er vi i Lillesand igjen og her er det ikke nett, eller dvs jeg har ikke nettverkstilgang fra macen min. Føler meg helt hjelpesløs her jeg :-( har tatt masse bilder jeg gjerne vil legge ut og så får jeg ikke gjort det fordi PC`n jeg sitter ved nå er for gammel!!! ARghhh

Jeg har bestillt meg ny mac og den lar jaggu meg vente på seg, det var visst ikke helt standard hyllevare den jeg vil ha og så lenge den ikke er her, kommer jeg heller ikke på nett! Iallefall ikke så jeg får lagt ut bilder.
Kanskje jeg kan gå på en cafe i morgen, med nett tilgang og laste inn bildene der. Får se hva jeg rekker.

Fordi; vi pusser opp bua vår her nede på det koselige og blide sørlandet :-) Vi har en bu her som har vært halvveis ferdig i mange år nå. Den har vært brukt til oppbevaring av kjærsta mi sitt verktøy, og det sier seg selv at ikke er noe koselig i det hele tatt! Verktøy er ikke pent!




Badet er helt nytt, vi fikk tom inn en liten vaskemaskin her så nå har vi ingen grunn til å reise hjem til Oslo igjen.


Hybelkjøkkenet er helt greit, håper jo vi skal grille mest mulig jeg da, men det er greit å ha muligheten til å koke også.

Siden vi har leid ut huset hele sommeren i år igjen, og gjerne ønsker å være her litt av sommeren i år, måtte vi bare sette i gang.


Så i helgen har vi hatt mamma & pappa på besøk igjen. De har vært super effektive også denne gangen (ikke det at jeg ikke trodde det på forhånd) og nå har vi et bad og lite kjøkken som fungerer sånn som slike ting skal!

Dessuten har vi malt rundt vinduer og og døren og gjort ferdig kommoden som jeg har holdt på med i en lengere periode.


HURRA HURRA HURRA for mamma & pappa!

Møblene er gamle ting vi har fått eller kjøpt billig og malt og byttet knotter på. Prøver å gjøre dette billig.

Mamma og jeg har hatt tid til en god del koselige ting også, som å hente kjolen hun skal ha på i bryllupet vårt og shoppet.

Det er en butikk her i Lillesand som heter Frøken Friis og den anbefaler jeg alle å gå innom! Det er så mye fint der inne, masse tøy og litt interiør, og en veldig koselig jente gjeng som hjelper deg med ALT.

Jeg klarte å styre meg sånn mer eller mindre, litt verre gikk det for mamma... hihi, men det var så fine ting at hun kunne ikke forlate butikken uten. Og det skjønner jeg godt. Du kommer til å bli super fin i sommer mamma.


Her holder mamma på å male alt hvitt. Bort med trefargen og inn med hvitt. Enkelt og greit.


Her er kommoden etter at den er pusset ned og vi har begynt å male.


Nå er jeg ute og tyvlåner nett :-)
Så her kom det noen bilder også gitt. Det er jo langt fra ferdig på disse bildene, men her får dere et inntrykk av hva jeg holder på med om dagen. Nå som jeg har funnet et sted jeg kan koble meg opp uten passord kanjeg legge ut litt mere senere.

Da går jeg hjem og maler et strøk.

Ha det fint så lenge og kos dere i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...