tirsdag 28. april 2009

Kose prosjekter

Her er det nok å henge fingrene i!
Stolen jeg skrev om igår som ikke er en rokokko stol ser sånn ut. Den skal males hvit og trekkes med et eller annet stoff. Tror det blir noe ensfarget inni og kanskje et mønster på utsiden.




Håper den blir fin tilslutt. Må få tatt av stoffet og det verktøyet jeg bruker til det er selvfølgelig i Oslo. Men jeg skal prøve likevel.
Denne kisten kjøpte vi i en bruktbutikk, syntes den var så sjarmerene med gamle lapper på og litt slitene kanter. Den er lakket med klar lakk innvendig og skal brukes til oppbevaring av puter og pledd. Det er greit med noen abdre farger en bare hvitt :-)


Så slenger jeg inn et bilde av inngangspartiet på huset vårt, syntes det har blitt så fin her ute nå, helt objektivt sett selvfølgelig :-)
Kransen som henger ved døren har jeg laget selv av lærketre kongler. Vi har et stort tre i hagen som vi kaller for ondskapens tre! det ser rett og slett skikkelig skummelt ut i mørket :-)


Denne skammelen har oldemoren til kjærsta mi laget og brodert.






Jeg syntes den er så søt at den skal få bli hos oss.




Det var en liten oppdatering fra meg, mer kommer når vi får satt tingene på plass og det er noe å vise frem
ha en strålende dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...