fredag 3. april 2009

Ny rokokkostol!

Her er nok et prosjekt, dette holder jeg på med i Oslo om dagen, eller dvs når jeg ikke holder på med bryllups invitasjonene.


Denne stolen skal jeg beholde selv. Det ble så tomt her når de andre forsvant, men fortvil ikke dere som ønsker å kjøpe, jeg har noen til på lager.
Det var en sinnsykpussejobb på denne pluss at den måtte ha en del sparkel også. Det måtte Håkon hjelpe til med. Han brukte en sparkel type som måtte blandes før denne kunne brukes. Jeg har ikke sett sånn før, men det ser ut som at den virker veldig bra.


Her har stolen fått et strøk med maling, sent i går kveld. Og ja, jeg maler inne på kjøkkenet! den skal få et strøk til i kveld samtidig som jeg skal teste ut en teori på noen planker, så hvis ideen min ikke fungerer slipper jeg å pusse ned stolen en gang til! Håper det blir som det ser ut inni hodet mitt, da skal dere isåfall få se en rocka stol.

Ellers er invitasjonene våre ferdige i dag! Endelig!!! Selv om når jeg skulle rille de tok selvfølgelig rillemaskinen kvelden så vi fikk rillet ferdig halvparten. det kan hende at jeg ikke må rille de siste, men det er litt dumt da de helt klart blir penest med rill. Sender iallefall ut de som skal lengst vekk i morgen. Skal prøve å få tatt noen skikkelige bilder i dagslyset i morgen så jeg kan vise de frem.

Nå skal jeg finne frem litt mat og sånt for jeg får besøk av Ann-Margreth i kveld og vi skal drikke vin, spise og kose oss helt til i morgen. Det blir koselig det!

Ha en fin helg alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...