søndag 12. april 2009

Rokokkostolen nesten ferdig!

Da har jeg fått stoffet jeg ville ha på stolen. Den ble ikke så "rocka" som jeg ønsket fordi sprayen jeg ville bruke på stolen ikke ble bra nok. Jeg ønsket en sølv farge som nesten så ut som "speil", men den bar rett og slett ikke holdbar nok. Men jeg er veldig fornøyd med resultatet likevel og gleder meg til å satt på kantbåndene (som jeg må ut og kjøpe) så jeg får et skikkelig inntrykk!
Her ser dere hvordan den har blitt

Rett før jeg begynner å sette på stoffet

Jeg brukte en spary fra butinox som heter Quick. Det tåler mye og behøver ikke lakk på toppen.
Det er ikke fullt så enkelt å sparye som det ser ut som. Jeg får iallefall veldig lett rennkanter, så det har vært mye pussing og spraying om hverandre. Men nå er jeg fornøyd!

2 kommentarer:

  1. så flott denne stolen også ble. kjempeflink du.
    er veldig fornøyd med stolen vi kjøpte av deg.

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at dere er fornøyde :-)
    Jeg gleder meg sinnsykt til jeg får tak i møbelbånd og kan gjøre denne ferdig. Det er jommen meg ikke mange steder de selger det her i byen.
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...