onsdag 1. april 2009

Prosjekt i Lillesand!

Så har jeg kommet hjem etter noen koselige dager i Lillesand.
Jeg elsker det stedet! Formen blir bedre og livet gladere :-) Utsikten er upåklagelig og blomstene begynner å titte frem der også. Det er herlig!
Jeg har jo så klart en del oppussingsprosjekter på gang der også, og her kommer det bilder av den kjempe fine kommoden vi har skaffet oss.

Den er ikke i spesielt god stand og damen vi kjøpte den av hadde klasset på med en haug av maling så den skulle se bedre ut. Det betyr at det er mange renner og ujevnheter som må pusses bort, før jeg kan begynne å spikre, sparkle og male.
Det kommer et salgs "tak" eller overdel på toppen. Etterbilder kommer når den er ferdig.

Okay da, kjærsta mi må være den som spikrer og fester og lager nye lister. Jeg gjør de andre tingene. Jeg så et bilde av denne kommoden i Hjemmet tror jeg og damen som eide den hadde malt den helt sort. Den var råflott!


Denne kommer til å bli hvit. Den skal stå i bua vår som vi bor i når vi leier ut huset vårt til sommergjester på sørlandet. Vi må ha det koselig rundt oss vi også.


Selv om dagene kommer til å bli tilbrakt i båten eller på holmer og skjær, er det altid hyggelig å komme hjem til noe koselig også. Denne sommeren satser jeg på pent og varmt vær!
Hadde vært koselig å slippe unna regnet, iallefall 6. juni. Selveste bryllupsdagen vår, men jeg er litt storforlangende idag og håper på pent i hele sommer!

Ha det bra så lenge.
Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...