onsdag 25. mars 2009

Puter, puter og atter puter!

Øvelse gjør bedre :-)
Jeg har nå fått laget meg et mønster på putene jeg lager så nå skal jeg si det går unna. Måtte ut å kjøpe mer av alt! Det er så gøy, jeg har solgt unna alt sammen. De nye også.
Så nå eksprementerer jeg litt med andre puter som jeg skal ha i bua vår. Der skal alt være hvitt og blått. Det er iallefall planen. Jeg ser det er en del triks jeg må lære og gjøre anderledes, men det fikser jeg på det etterhvert. Mine veier blir til mens jeg går...


Har flere motiver jeg må begynne å bruke. De er fra familiealbummet til mine besteforeldre. Det gjør det personlig og de som kjøper puter av meg, får vite hvem som er på fotoet. :-)

Så solgte jeg stolen min. Har en til, men den er jeg så usikker på om jeg skal selge. Jeg har veldig lyst til å ha en selv også. Men vi får se, jeg holder på med enda en nå så kanskje jeg selger denne likevel og beholder den nye. Den blir andreledes enn denn på bildet.

Så måtte jeg bare ha denne hjorten! Kjærsta mi tror jeg er gal, han så ikke helt poenget, men det hørte jeg liksom ikke... Jeg har hatt lyst på en siden jeg så den første gang. Den henger nå i gangen, som vi skal pusse opp (vet jeg har nevnt det tidligere) kan ikke få sagt det nok, og hilser alle velkommen inn. Broren min kom innom og til og med han sa at den var kul og lurte på hvor jeg hadde kjøpt den. Og hvis noen lurer på det så er den kjøpt hos Sjarm og Sjel på Kolbotn senter for kr 585,-. En liten, men koselig interiør og ting og tang butikk.
I morgen skal jeg pusse mer på stolen, det tar evigheter, den trengte mye sparkel og kjærlighet. Håper resultatet blir enda bedre enn det ser ut i hodet mitt. Gleder meg sinnsykt til å få den ferdig :-)

Nå skal jeg legge meg så jeg er frisk og uthvilt til jeg skal pusse i morgen. Må hvile pusse muskelen!
God natt, sove godt, drøm søtt

Må bare legge til at jeg nå har oppdaget at de selger nøyaktig samme hjorten hos Kremmerhuset til kun 399,- Følte meg litt lurt der jeg sto da... Men ,men, de store kjedene får nok litt bedre innkjøpspriser enn de små frittstående butikkene og man må jo støtte de også!

Løp og kjøp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...