søndag 3. mai 2009

BUA!




Her kommer det en liten oppdatering på hvordan det har blitt i bua vår. Her ser dere utsiden. Jeg hadde akkurat malt et lit settbord når jeg fotograferte så det kom med på bildet.


Her ser dere hvordan bua ligger i forhold til huset vårt. Vi bor i det med den blå døren. Garageporten har også blå dør, men den sto åpen fordi jeg gikk inn og ut der ca 100 ganger for å hente ting og rydde tilbake. :-)
Blomstene på utsiden begynner også å blomstre nå, Georginene er satt i jorden og jeg venter spent på at de skal komme med skudd, og ikke minst til de begynner å blomstre.
Vi har også vært og sett på Magnolia tre og nå er jeg ganske sikker på at vi kjølper et etterhvert. Kjærsta mi syntes også de er fine og da er det lettere å få han med på kjøpet. Det skal erstatte en forferdelig stygg Tuja i hagen. det kommer til å bli sååå fint!


Her kommer oppdaterte bilder innvendig. Etter dette ble tatt ble bordet senket til riktig høyde og håndtakene på kommoden montert. De har ligget og godgjort seg i aceton og fått en grundig gjennomgang med pussemiddel for de gjennopsto i all siin prakt og så nesten nye ut! Det skal jeg ta bilde av så dere får se før og etter bilde!

Teppet i sofaen kommer fra Europris. Vi vil ha alt i hvitt og blått og det lå der og ropte på oss når vi handlet forrige dagen. Det kan legges andre veien og da blir det mørkeblått med hvite blomster. Jeg syntes det ble bra.


Gardinene har jeg sydd av et gammelt gradinstoff som jeg kjøpte når jeg flyttet hjemmefra. Det er koselig å kunne bruke ting om igjen. Jeg var egentlig helt spylei av hele gardinen men syntes de ble fine her.

Bildene er forresten tatt med mobiltelefonen min, derfor blir ikke kvaliteten helt på topp.



Den gamle kisten skal fylles opp med enda flere pledd og mange puter. Den kan også brukes til å sitte på hvis vi skulle ende opp med fullt hus.:-)


Legger tilslutt ved to bilder av Perleblomstene som står i all sin prakt om dagen. De er så vakre og jeg koser meg ihjel av å sitte å bare se på de. Jeg har satt de i nesten alle bedene våre og de gjør seg veldig godt nå som det ikke har kommet så mye annet frem enda. Om noen uker ser det nok veldig anderledes ut her. Og det gleder jeg meg til!

Da vil jeg ønske alle en super søndag! Jeg skal til Kristiansand og kose meg der i dag. Kjærsta mi jobber i båten som vanlig (den er heldigvis ferdig nå hvert øyeblikk), han vil så gjerne bli ferdig før bryllupet. Han greier nok det, selv om det det er mye stress fordi huset skal vaskes ned og klargjøres for utleie i sommer. Nyt solen folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...