onsdag 24. juni 2009

Livet er herlig

Endelig må vil vel kunne si at sommeren er her!
Varme dager som igjen resulterer i solbrent hud, fregner og masse overskudd! FANTASTISK!



Min kjære mann har holdt på å bygge denne båten i en lang periode nå, og på mandag var det sjøsetting! Det var så gøy, alt virket og ja det kunne rett og slett ikke vært bedre! Må skryte av han når han er så dyktig! Jeg sier det igjen jeg for sikkerhets skyld, han har bygget den selv ja! Skroget kjøpte han ferdigstøpt, men resten har han gjort. Noen andre som ønsker seg en lik båt? Ta kontakt med meg så skal finne kontakt informasjonen til han som selger de. Båten kommer fra Arendal, fra Kurt-Åge Olsen. Haner hjernen bak båtene som er fantastiske i sjøen flotte å se på. Dessuten har de toalett, dusj og kabin! Alt man trenger i en båt.

Vi skal til Skagen med denne i løpet av sommeren! Det gleder jeg meg masse til.



Så må jeg bare helt tilslutt legge ved et bilde av utsikten her jeg sitter nå! Kan bare si at Lillesand er helt fantastisk på denne tiden av året! Masse båter i havnen og alle er glade og har store smilefjes.

Kos dere alle sammen. og for dere som ikke har fri, gled dere til ferien, håper alle får like fantastisk vær!



Her er vi i båten i går kveld, det var mange båter og bål rundt omkring her i Lillesand, virkelig flott å kjøre rundt å titte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...