mandag 27. juli 2009

Blindleia

Vi har vært mye på farten i sommer og derfor har det blitt lite blogging og enda mindre jobbing på stolene. Men jeg skal komme sterkere tilbake til høsten.
Jeg har i mellomtiden tatt litt bilder i Blindleia og legger de ut her så dere kan nye litt også. Det er så mange som er så flinke til å vedlikeholde hus og hager, bare se selv.


Jeg koser meg over alle de flotte hyttene og husene



Disse vardene markerer leden gjennom hele leia.



Her kjører vi ut fra Kristiansand



Leah Isadora treffer vi stadig på her i området. Den ser ut som en hjuldamper, men er det ikke. En flott båt å se på.


Det har tydeligvis begynt å bli en tradisjon å flagge på søndagene i leia også. Akkurat som i Lyngør. Det var flott å se på alle flaggene mens vi kjørte mot Lillesand.

Brekkestø!

Fortsatt god sommer folkens, håper været blir bedre for oss alle så vi kan avslutte sommeren like bra som den startet.

2 kommentarer:

  1. Hei igjen, så mange flotte innlegg det har blitt hos deg siden sist jeg var på besøk. Gratulerer med vel overstått bryllup, så jo så pent ut alt!
    Søkte på nagler til rococcostoler da din blogg dukket opp, merkelig hvordan denne nettsurfingen kan bringe en tilbake til en blogg en har besøkt og husker godt. Her er det snart ferietid og vi gleder oss til sommerdager på sørlandet:) Nyt dagene

    SvarSlett
  2. Hei Trude.
    Takk for det:-) Bryllupet var helt fantastisk, som en drøm. Ja det er underlig hvor man kan havne etter ett søk, veldig artig syntes jeg, det var sånn jeg fant andre blogger og begynte med det selv.

    Vi koser oss på sørlandet selv for tiden, har vært her i over 1 måned og vi nyter virkelig dagene.
    KOs dere i ferien, hilsen Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...