onsdag 5. januar 2011

Etterlysning!

Kan noen hjelpe meg med dette: jeg fant disse bokstavene på nettet for et par år siden og nå kanjeg ikke finne de igjen. Vil så gjerne brodere til datteren min og da mangler jeg noen bokstaver. 
Slik ser de ut:

På oppskriftsarkene jeg har står denne adressen: www.feutrineetpetitescroix.fr 
Men den siden så helt andreledes ut da og jeg kan ikke mange ord på fransk og skjønner lite av det som står der. Har funnet noen steder på internettet (på fransk selvfølgelig) som tydeligvis henviser til denne siden. 
Tipsene jeg har å gå etter er: victorian, alphabet, floral, french, embroidery Tror jeg har prøvd de fleste kombinasjonene, men kanskje noen der ute vet mer. :-)


Ellers fant jeg denne siden http://www.needlenthread.com/2008/06/monograms-for-hand-embroidery-index.html og her har de også mange fine bokstaver, men ikke akkurat de jeg leter etter desverre. 


Kan noen være så snille og hjelpe meg, jeg skal brodere for hånd.


Hilsen Mary

2 kommentarer:

  1. Fryktelig ergerlig! Jeg skal se om jeg finner webadresse på noen utskrifter jeg har tatt ut (hvis jeg kan finne dem, da... det er ikke lurt å flytte rundt på saker og ting, da blir det nye gjemmestedet glemt).

    SvarSlett
  2. Hei, jeg har noen av de bokstavene fra Victorian, hvilke mangler du? Jeg mangler bokstaven J om du har den? Fant heller ikke igjen...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...