fredag 9. desember 2011

Og så syr vi litt igjen...

Og denne gangen ble den en genser og kjole foreløpig... 
Genseren ble til fordi jeg ville se om jeg klarte å sy noe som helst som ikke er en pute og det gjorde jeg jo. Men min kjære lille going er litt for stor i hodet til at den passer så jeg må finne på noe lurt med den. Og det skal mamma få hjelpe meg med.


Så var det denne kjolen da. Det var nemmelig den som startet meg nå, jeg tebkte å lage en lucia-kjole men så syntes jeg at den ble så fin at den ble til en pen-kjole isteden. Så da må jeg lage en til og denne gangen blir det en annen modell. Nå sitter jeg her og prøver å finne ut av dette med skråbånd –alt er vanskelig når man ikke har gjort det før... Men jeg skal ikke gi meg og det er enda en god stund til hun skal bruke kjolen så jeg skal klare det. 


Her ser dere resulatet av omslagskjolen og genseren.


 Litt crazy farger, gulvet i bakgrunnen skal være hvitt...
Stoff fra Stoff og Stil

Kjolen, er godt fornøyd med denne, det er jo tross alt første gang jeg syr noe sånt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...