torsdag 15. mars 2012

Nytt kjøkken!

Og det var jammen meg på tide.... 
Kjøkkenet vårt bar preg av mange nødløsninger for å få det til å fungere så godt som overhodet mulig. Det var helt OK, men når jeg flyttet inn for 10 år siden, hadde jeg dusj på kjøkkenet og toalett i gangen. Ganske umoderne ja. 
Men så møtte jeg mannen i mitt liv og han er så flink til alt mulig rart og da ble det fart på sakene. Vi fikset opp kjøkkenet midlertidig ved å bytte ut benkeplatene, fjerne dusjen og få inn ny komfyr og benkeskap på hver side av den. Det hjalp veldig og det fungerte også helt greit. Men, vi har i mange år gått og snakket om at vi burde gjøre noe med det en gang for alle og nå holder vi endelig på. 


Her ser dere litt av hvordan det gamle så ut





En salig blanding av gammelt og nyere...
Veggen bak på det nederste bildet er nå foret ut slik at døren og soil røret er borte. Veggene er nye og taket er nytt. Gulvet er slipt ned, sprekkene er fyllt igjen og det første malingsstrøket på de er på plass. Nå skal bare elektrikeren komme og gjøre seg ferdig, noe jeg håper han gjør i dag.
Det nye kjøkkenet er også fra Ikea og vi valgte Ramsjø frontene. Veggene ble malt i fargen Fabrikk. 
Her sere dere noen bilder av hvordan det ser ut mens vi holder på






Kaos er vel det rette ordet som beskriver disse bildene, men det blir bra når ting kommer på plass og vi kan flytte spisebordet fra stuen og inn på kjøkkenet og alle pappeskene med kjøkkentingene inn i de nye skapene. Da blir det ro og orden igjen :-D


Fler bilder kommer, jeg ser at vi har kommet en god del lenger etter at disse bildene ble tatt. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...