søndag 22. mars 2009

VÅR!

Jeg elsker denne tiden!
På vei hjem på fredag gikk jeg forbi disse små krokusene. Det er vår det og det måtte jeg bare dele med alle!



I helgen har vi hatt svigermor på besøk og det har vært kjempe koselig. Siden bryllupet nærmer seg med stormskritt nå, var vi og besøkte lokalet vi skal være i og kirken. Hun har ikke vært i kirken før, men i lokalet. Veldig hyggelig å få vist frem hva vi har valgt.
Lørdagskvelden gikk med på å planlegge og diskutere detaljene rundt det hele med foreldrene våre. Så nå er vel alt avklart.
Kjærsta mi fikk også kjøpt seg tøyet han skal ha på seg. en skikkelig produktiv helg på bryllupsting. Nå må jeg bare få trykket invitasjonene og jeg håper det går fort. konvoluttene er skrevet på så det er bare å putte de i når den er ferdig. Vi fikk t.o.m laget og lagt ut en gaveliste! Stolt av oss nå jeg.

Nå må jeg jobbe litt videre.
Holder på med den nye rokokko stolen og bilder kommer etterhvert. Det er så gøy! Har solgt en av de andre jeg har laget og egentlig en til, men er så i tvil om jeg skal beholde den ene eller ikke. Derfor venter jeg litt med det. Bilder kommer...

Ha en hyggelig søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...