tirsdag 17. mars 2009

Vår i luften!

For en fantastisk dag!
Dette er den første dagen som jeg virkelig har fått vårfølelsen i år. Og så deilig det er. Løkene begynner å stikke opp fra jorden og fuglene synger. Kattene vil bare være ute og det er et meget godt tegn. De ligger helst inne og koser seg i varmen.

Jeg var en tur hos Mester Grønn på lørdag og da kjøpte jeg denne. Gleder meg til den begynner å blomstre.
Nå skal kjærsta mi og jeg ut og kjøpe stoff til den nye rokokko stolen min. Solgte den ene i dag og da er det plass til en ny.
Har også fått inn en da en bestilling på en pute så nå må jeg ut og skaffe meg noen glidelåser til også. Det er så gøy at folk liker det jeg lager. Det gir meg inspirasjon til å lage nye ting. Nå holder jeg forresten på med en ny ide til kjøkkenputer. Skal se om jeg får gjort noe ferdig ikveld, da blir det bilder her i morgen.
Skal si det hjelper på kreativiteten med litt sol og blå himmel.

Forresten en liten ting til. Nå er endelig monogrammet ferdig, takket være Siv. Det ble kjempe fint og til helgen kommer svigermor for å godkjenne tekst og da blir det trykking til uken. Hurra! Det går fremover nå.

Ha en fin fin kveld.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...