fredag 12. juni 2009

Blomstene i bryllupet 6. juni 09

Vi fikk hjelp av en fantastisk dyktig dame som heter Jenny. Hun gjorde en strålende jobb med blomstene våre, jeg var helt rørt over hvor flott og vakkert det ble. Blomstene står enda, og minner oss om den flotte dagen vår :-)
Tusen takk Jenny, det ble bedre enn fantastisk!

Forespørsler til Jenny, kan gjøres via meg :-)






Bare se på den buketten, den ble som et hengende hjerte og jeg syntes den var midt i blinken for meg og kjolen min.



Kjærsta mi, forloveren hans, pappan min og svigerfar hadde alle forskjellige brystbuketter. Alle matchet hverandre, buketten og bordet. 





Vi hadde valgt ut disse rosene og brune silkebånd som tema og dette gikk igjen på bordene og i blomstene. I kirken hadde vi 4 store vaser med rosene i og brune silkebånd rundt. Det var den eneste pynten vi hadde, men det var nok. De sto i trappetrinnene opp mot der vi satt.



Forloveren min fikk også blomster, hennes satt på et armbånd rundt håndleddet. Alt sammen skapte en pen ramme rundt dagen vår.



Her er blomstene klare til å fraktes til sjømannskolen!



Og her har de kommet hjem igjen til nachspielet... Vi hadde blomster over ALT! Og det er og var koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...